Browse By

הפוסט שחיכיתם לו – רשתות פרסום באינטרנט (למי שרוצה יותר מאדסנס)

פתגם סיני עתיק אומר שאף פעם לא כדאי לשים את כל הביצים בסל אחד. טוב, לא יודע אם סיני – שיהיה. מצד שני, אנחנו יהודים, ודווקא נראה לי שאנחנו המצאנו את זה – יעקב כבר לפני המפגש עם עשיו מפצל את המחנה שלו. למה? על כל צרה שלא תבוא – שמישהו ינצל. ככה גם באינטרנט – אף פעם לא מומלץ לשים את כל הביצים בסל אחד, בייחוד כשמדובר בהכנסות מהאתר או הבלוג שלנו. ולמה אני מתכוון? [כמעט] כולם מכירים את גוגל אדסנס – שזה נהדר אגב. למעשה מכל רשתות הפרסום באינטרנט, אדסנס זה עדיין הכי נוח, מכניס, ומתקתק כמו שעון. מצד שני – אם אפשר יותר אז למה לא? וגם, יש צדדים קצת פחות "נעימים" לגוגל. לפעמים הם סוגרים חשבונות בלי שום הסבר ואין עם מי לדבר. גוגל לא ממש סופרים אותכם. ובכלל, תמיד כדאי שיהיה תחליף – לכל דבר, ובכלל – כמו שאמרתי כבר – אם אפשר להרוויח עוד כסף ומעוד מקורות – אז למה לא?

אז בפוסט הבא אני הולך לרכז הרבה מידע שיכניס לכם הרבה כסף… – או במילים אחרות, רשימה של רשתות פרסום באינטרנט שתוכלו להירשם אליהן ולהתחיל לשתול את הבאנרים באתרים שלכם, ולעשות ימבה כסף. שימו לב שלא כולם תומכים באתרים בעברית – אז אם האתר שלכם בעברית מומלץ לבדוק לפני – תשלחו להם מייל ותשאלו. אם אתם הופכים להיות מליונרים בזכות הפוסט הזה תקנו לי פיצה. סתם לא, תנו צדקה עשר אחוז.

media net

רשת פרסום הודית אם אני לא טועה – אבל עובדת עם כל הגדולים (והגדולות) – bing / yahoo וכו'. משלמים ב – PayPal. אני אוהב אותם.

media net

media net

 http://www.media.net

Chitika

צ'יטיקה היא רשת פרסום די ותיקה. פעם שמעתי שגוגל כביכול לא אוהבים ששמים מודעות אחרות ליד המודעות שלהם, אז פעם מישהו אמר לי שעם צ'יטיקה אין להם בעיה כי האופן בו צ'יטיקה עובד הוא שונה. מה שהבנתי זה שמבוסס על תוצאות חיפוש – כלומר, האלגוריתם שבוחר איזה מודעות להציג באתר לא מתבסס על התוכן באתר, אלא על מחרוזת החיפוש שהובילה את הגולש לאתר. כלומר, אם הגולש רשם במנוע החיפוש פרחים לשבת, אז כשהוא ייכנס לכל אתר – אפילו אם זה אתר על אופנועים אז הוא יראה מודעות של חנויות פרחים – למרות שהוא נכנס לאתר על אופנועים. לא בדקתי, לא מעניין. העיקר שמכניס כסף …

בכל מקרה, עוד הבדל בינם לגוגל שהם פחות PPC (כלומר, תשלום עבור קליק) אלא יותר עובדים עם CPM (תשלום עבור אלף צפיות) – כך שאם אין לכם לפחות 5,000 מבקרים באתר ביום – אז הם לא ממש יממנו לכם את החופשת סקי הבאה …

גם הם מאפשרים קבלת תשלום דרך פאיפל.

Chitika

Chitika

https://chitika.com

verta media

עוד רשת פרסום. נסו. לא ממש התנסיתי איתם.

verta media

verta media

http://vertamedia.com

ZEDO

רשת פרסום עולה שצוברת פופולאריות לאחרונה. נראה לי שהם הודים. מצד שני – מה זה משנה. חזקים בוידאו

ZEDO

ZEDO

http://www.zedo.com

Clicksor

רשת קנדית (נדמה לי), יחסית ותיקה. אני לא ממש אוהב אותם כי הם די ספאמים ויש להם דפי מעברונים מעצבנים – אם לא מפריע לכם – לכו על זה

Clicksor

Clicksor

http://www.clicksor.com

Qadabra

עוד רשת חדשה יחסית, גם הם עיצבנו אותי כמו קליקסור, אז לא נותן להם "יותר מדיי" שטח אצלי באתרים. אבל נסו, מה יש לכם להפסיד ..

QADABRA

QADABRA

http://www.qadabra.com

Ad net

http://ad.net

BuySellAds

זירת המסחר האולטמטיבית לפרסומות ברשת. בניגוד לרשתות פרסום שקובעות את המחיר לקליק – כאן אתם מתמחרים בעצמיכם כמה עולה באנר אצליכם באתר – ומי שמוכן לשלם את המחיר יכול לקנות בקלות דרך הממשק של האתר.

https://buysellads.com

קליקסמוב – רשת פרסום לסלולאר, ואפילו חברה ישראלית

http://clicksmob.com

http://www.solvemedia.com

https://gumgum.com

PulsePoint

One thought on “הפוסט שחיכיתם לו – רשתות פרסום באינטרנט (למי שרוצה יותר מאדסנס)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Show Buttons
Hide Buttons