Browse By

ובהמשך לפוסט הקודם – רשימת רשתות שותפים (אפלייאטס) ברשת

אז בהמשך לרשומה הקודמת, ברשימה הזו אני ארכז את רשתות השותפים (אפלייאטס) ברשת. ההבדל בין רשתות פרסום לבין רשתות שותפים (Affiliates) הוא שכאן המודל הוא לא תשלום עבור קליק, אלא עמלה על מכירה. כלומר, אתם הופכים למעשה להיות משווקים של מוצרים, ועל כל רכישה שנעשתה דרך הקישור שלכם אתם מקבלים עמלה.

אפילייאטס (שותפים) אולי נראה קל ומכניס הרבה אבל זה ממש לא כך. על מנת להצליח ברשתות שותפים ולעשות כסף חייבים ללמוד את הנושא. יש כמובן הרבה טריקים ושיטות ומי שמיישם אותם בד"כ אין סיבה שלא יצליח. תזכרו שאתם צריכים לגרום לאנשים לשלוח יד לארנק – או ליתר דיוק, להקליד את פרטי כרטיס האשראי – וזה לא פשוט. עקרונית, אפשר סתם לשים באנרים של רשתות שותפים באתר או בבלוג שלכם, או בניוזלטר ולחכות (ולקוות) שאחד הגולשים יבצע רכישה – אבל, הסיכויים שזה יקרה הם נמוכים. שוב, זה אפשרי, זה מכניס – אבל כדאי ללמוד לעומק איך עושים את זה – ויש המון חומר ברשת – בעברית ובאנגלית.

רק שתבינו שיש אפלייאטס (הכינוי הנפוץ למשווקים ברשת) שאשכרה קונים באנרים ומודעות של גוגל, ונניח משקיעים אלף ש"ח על מנת לקדם מוצר שהם משווקים, ובהנחה שמכרו ב – 2000 ש"ח לדוגמא, אז הרוויחו אלף ש"ח. אבל! כמובן שאל תרוצו לקנות מודעות מילים לפני שאתם לומדים את התחום לעומק.

בכל מקרה, גם כאשר "סתם" שמים באנרים באתר או בניוזלטר – כדאי כמובן לשים מוצרים שמתאימים לקהל היעד של האתר ושיש סיכוי שמישהו מהמבקרים באתר יתעניין במוצר. למשל, אם מדובר בבלוג טכנולוגי אז אפשר לשים מודעות של טאבלטים. או בלוג טיולים – אז פרסומות של אתרי הזמנת מלונות והשכרת רכבים.

CJ:

CJ או Commission Junction הוא אחד הגדולים והיותר מוכרים בתחום
http://www.cj.com

Rakuten Linkshare
http://marketing.rakuten.com/affiliate-marketing

Impact
https://impact.com

Clickbooth
http://www.clickbooth.com

Digital River
http://www.onenetworkdirect.com/index.php

Click dealer

רשת שותפים

http://www.clickdealer.com

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Show Buttons
Hide Buttons