Browse By

הנה כמה גאדג'טים חדשים שכדאי להכיר

אספנו לכם כמה גאדג'טים חדשים ומדליקים ששווה להכיר – למשל אוזניות עם זכרון פנימי שגם משמשות נגן מוסיקה עצמאי, או למשל, אם אתם קצת מקריחים (או שיש לכם חבר מקריח) – מכשיר לייזר שיעזור לשיער הראש לצמוח מחדש. רעבים? אין בעיה, קחו החוצה את הכיריים הסולאריות ותוכלו לבשל ארוחה שלמה בעזרת אור השמש בלבד. בוא נראה:

CANVIIS PRO On-Ear Headphone: 

אוזניות אלחוטיות בטכנולוגיית MAF שמשפרת משמעותית את איכות השמע. לאוזניות חיי סוללה ארוכים במיוחד – עד 38 שעות. אבל זה עוד לא הכל. לאוזניות יש נגן פנימי עם זכרון של 4GB, מה שמאפשר האזנה למוסיקה גם בלי נגן או מכשיר סלולארי. בנוסף כוללות האוזניות גם מיקרופון פנימי לשיחות טלפון. האוזניות תומכות ב – 3D audio. מהתנסות קצרה עם האוזניות הן מאוד נוחות לשימוש, ומייצרות צליל חזק ונקי.

https://fiil.com/products/fiil-canviis-pro

לבשל בשמש עם GoSun:

טוב, זה גאדג'ט ממש מגניב שמתאים במיוחד לקיץ הישראלי. מה דעתכם על גריל סולארי שפועל רק באמצעות אנרגיית השמש? אנרגיה נקייה, בלי חשמל, פחמים או עשן. גריל סולארי לחלוטין. נשמע מגניב, נכון? אז זה באמת מגניב. הרעיון פשוט: מכניסים את האוכל ושמים בשמש. מתאים לעל האש בחצר, בפארק, או אפילו בחוף הים.

הכירה הסולארית מבין GoSun Solar

הכירה הסולארית מבין GoSun Solar

הכירה הסולארית מבין GoSun Solar

הכירה הסולארית מבין GoSun Solar

פרטים נוספים ב:

https://www.gosunstove.com/

אחד הכיסויים הכי פונקציונליים לטאבלט – להקליד תוך כדי עמידה או הליכה:

הנה נרתיק שמאוד אהבתי לטאבלט – הסיבה: חוץ מלשאת את הטאבלט על הכתף, אפשר פשוט להפוך את התיק, והוא משמש גם כבסיס שעליו מניחים את הטאבלט ופשוט מקלידים. מגניב, לא?

https://strotter.com/

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Show Buttons
Hide Buttons