Browse By

סיכום תערוכת הדפסה בתלת מימד שהתקיימה בשבוע שעבר בניו-יורק

בשנים האחרונות הטרנד של הדפסה בתלת מימד הולך וצובר תאוצה. הרבה טוענים כבר שנים שמדובר בדבר הגדול הבא. הדפסה בתלת מימד מאפשרת למעשה להדפיס כל צורה שרוצים מפלסטיק, נייר, מתכת, ואפילו אוכל! כן, יש כיום חברות שמייצרות מדפסות שמדפיסות אוכל בתלת מימד. אפילו בתים וכלי רכב ניתן כיום כבר להדפיס בתלת מימד. עיקרון הפעולה די פשוט, המדפסת מדפיסה שכבות שכבות של החומר – אם זה פלסטיק, מתכת, נייר, או אוכל… , כשכל שכבה מהודקת לשכבה שמתחתיה. ההידוק נעשה בטכניקות שונות. כך, מתקבל מוצר בתלת מימד. היישומים נרחבים – החל מהדפסה ביתית של צעצועים, כיסוי לאייפון, או סתם אגרטל – ועד יישומים רפואיים ותעשייתים. התחום לוהט וכיום ניתן לרכוש מדפסות ביתיות וקומפקטיות במחירים שווים לכל נפש.

התערוכה חולקה לשניים: חלק בו הציגו יצרנים את המדפסות – החל ממדפסות ביתיות קומפקטיות, ועד מדפסות תעשייתיות גדולות ומתוחכמות. בחלק השני הוצגה תערוכה של הדפסות בתלת מימד – החל מצעצועים ותכשיטים קטנים, ועד גיטרות! כינור בתלת מימד (היתה הופעה חיה של שתי כינורות שהודפסו בתלת מימד) , אומנות ועוד. אז הנה כמה תמונות ורשמים מהתערוכה. כרגיל, תהנו.

M3D

M3D

M3D

המדפסת ממש קלה וניתן להחזיק אותה ביד אחת

M3D

M3D

את המדפסת הזו אהבתי במיוחד. היא ממש קומפקטית ועולה רק $350

https://printm3d.com/themicro/

לא רק פלסטיק, כיום ניתן להדפיס בתלת מימד גם מתכת. חברה אירופאית הציגה דגמים ממתכת שהודפסו במדפסת מיוחדת שמדפיסה בתלת מימד עם מתכת. המדפסת היא תעשייתית ולא מיועדת לשוק הפרטי.

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

מתכת בהדפסה תלת ממדית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Show Buttons
Hide Buttons