Browse By

אתרים ואפליקציות שיעשו לכם סדר בעניינים

החיים הדיגיטליים (ובכלל) עמוסים במידע, מסמכים, כרטיסי ביקור, ומה לא. בכלל, ביום יום כולנו עסוקים עם המון משימות ומטלות שצריך להספיק. אז הנה כמה אתרים ואפליקציות שימושיות שיעזרו לכם לעשות קצת סדר בבלאגן.

Trello:

Trello

Trello

מכירים את זה שיש לכם מלא משימות להספיק, לעשות, לסיים – גם בחיים הפרטיים וגם בעבודה. אז נכון, יש את אאוטלוק וגם לג'ימייל יש פונקציה של משימות, אבל – והאמת שתמיד חשבתי על זה – במנהל משימות של האאוטלוק (ושאר האפליקציות האחרות) חסר משהו. כלומר, לראות את המשימות זה בסדר גמור – אבל לאחר שמסיימים משימה, בד"כ ברוב התוכנות היא פשוט מסומנת באיקס או עם קו שנמתח עליה וממשיכים הלאה. מה שמקשה לעקוב אחרי מה שכבר נעשה בעבר.

Trello הוא כלי שימושי שבא לפתור את הבעיות הללו. זה למעשה אשף משימות / מנהל פרוייקטים – או איך שבא לכם. היופי הוא שעל הלוח מופיעות המשימות שנעשו, אבני הדרך להמשך, ויש גם אפילו מקום לפתקים, רעיונות שלפתע צצים תוך כדי העבודה, ועוד פיצ'רים שימושיים.

כמובן שהאפליקציה כוללת ממשק חברתי ויש אפשרות לצרף עוד אנשים לפרויקט, לשתף משימות או פרויקטים ועוד. נסו גם אתם: https://trello.com

neat

neat

neat הוא אתר שיעשה לכם סדר במסמכים אחת ולתמיד. העיקרון פשוט – רוכשים סורק דרך האתר, ומעתה כל קבלה, חשבונית, חשבון חשמל או מים – פשוט סורקים ומעלים לאתר. ניתן לתת תגיות והערות למסמכים על מנת שיהיה קל לחפש ולמצוא מסמכים חשובים.

http://www.neat.com/

http://www.tryneat.com/site/tryneat/home.html

Remember The Milk

Remember The Milk

כשמו כן הוא – האתר Remember The Milk מתפקד כמעין רשימת קניות על המקרר, רק שהפעם הרשימה נמצאת ברשת ובטלפון החכם (סמארטפון). חוץ מלהזכיר לכם מה לקנות בסופר (חלב) , האתר יעשה לכם סדר במשימות היומיות, ובכלל יעזור לכם לעשות (עוד) קצת סדר בחיים.

http://www.rememberthemilk.com/

Mint:

Mint הוא האתר שינסה לעזור לכם לשלוט על ההוצאות היומיות / שבועיות / חודשיות / שנתיות מול ההכנסות, וכל זה בעזרת גראפים וממשק מרהיב.

Mint

Mint

https://www.mint.com

Lima: הענן הפרטי הביתי

lima

lima

כל הקבצים על כל המכשירים – בנייד, טאבלט, ובלפטופ

https://meetlima.com

והרגילים והמוכרים …

Evernote
Any.do

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Show Buttons
Hide Buttons